Twisted Treeline
Dżungla |
Ołtarze |
Vilemaw |
Centralna dżungla na Twisted Treeline zapewnia dostęp do obu alei, ułatwiając gankowanie i kontrowanie walczących w dżungli. Walczący w dżungli na Twisted Treeline przeważnie atakują szybko i często, wspomagając którąś z alej lub szturmując ołtarz przeciwnika. Spodziewajcie się mnóstwa akcji w neutralnych obszarach tego Field of Justice. | Dżungla na Twisted Treeline zawiera dwa ołtarze, które zapewniają drużynie kontrolującej je premię. Posiadanie jednego z nich zapewnia dodatkowe złoto po zabiciu stworów. Zdobycie obu daje ponadto premię do obrażeń od ataku i mocy umiejętności. Przejęcie ołtarza sprawia, że przez kilka minut nie może stać się on celem ataku wroga |
Ten nieumarły pająk to najpotężniejszy potwór na Twisted Treeline, stanowiący wyzwanie dla całej drużyny bohaterów. Pokonanie Vilemawa zapewnia dodatkowe złoto oraz wzmocnienie dla całej drużyny, wpływające na prędkość ataku, skrócenie czasu odnowienia oraz regenerację many i zdrowia.
|
Brak uzdrawiania i zakupów |
Relikty zdrowia |
Jeden inhibitor |
Platforma przywoływania na Howling Abyss nie uzdrawia, a zakupy są tu ograniczone. Można ich dokonać tylko po śmierci na polu bitwy. Wyłączony jest też czar „Powrót”. | Ponieważ nie ma tu platformy uzdrawiającej, na moście rozsiane są relikty zdrowia. Sprawiają one, że bohater przez krótki czas bardzo szybko regeneruje zdrowie i manę. | Ponieważ jest tu tylko jedna aleja, inhibitor stanowi o sukcesie w grze. Kiedy padnie, w każdej fali stworów drużyny atakującej pojawią się dwa superstwory. Za wszelką cenę broń inhibitora. |
Summoners rift
Największa mapa w League of Legends, Summoner's Rift, podzielona jest na dwie identyczne połowy i zawiera trzy aleje prowadzące do bazy wroga. Każdej z nich bronią trzy wieże oraz inhibitor, a samego nexusa – dwie kolejne wieże. Po obu stronach mapy rozciąga się rozległa dżungla, w której znajdują się potężne wzmocnienia, a w centralnej rzece pojawiają się dwa potężne potwory oraz Wędrujący Krab, których pokonanie daje premię całej drużynie.
Dżungla |
Smok |
Baron Nashor |
Będące swoim lustrzanym odbiciem obszary dżungli na Summoner's Rift zawierają kilka obozów potworów, które oferują wyjątkowe wzmocnienia, gdy użyje się na nich czaru przywoływacza Porażenie, oraz dwa potężniejsze monstra, które po zabiciu dają wzmocnienie na dłuższy czas. Wykorzystanie ich to klucz do maksymalnej skuteczności na polu bitwy – należy więc uważać na wrogów zakradających się do waszej dżungli. Jeśli nie będziecie ostrożni, mogą ukraść wasze wzmocnienia!
|
Tego neutralnego potwora, który znajduje się w rzece nieopodal dolnej alei, najlepiej atakować w grupie. Pokonanie Smoka daje stałe, kumulujące się wzmocnienie „Zabójca Smoków”, które zapewnia potężną premię po zabiciu 5 Smoków. Smok zadaje dodatkowe obrażenia i otrzymuje mniej obrażeń od bohaterów, którzy mają więcej ładunków Zabójcy Smoków.
|
Ten niebezpieczny potwór ma legowisko w rzece, nieopodal górnej alei. Nashor to trudny przeciwnik nawet dla pięciu dobrze uzbrojonych bohaterów. Pokonanie go daje niezwykle potężne wzmocnienie – Namiestnik Barona – wszystkim żyjącym bohaterom.
|